Monday, January 10, 2011

BEAT baek punyer..

salam sayang wt sume... =)
masa FINAL sem 1 yg lepas..kitorang berempat..aku+k.wana+lina+ima  kononnya beat sesama kitorg..HAHA sape2 yg dapat rezult tertinggi..orang 2 la yang paling untung kena belanja yang tiga lagi..aku memang tersangat lah yakin dengan keupayaan aku yang hanya perlu menyediakan perut....bukan money ! HAHA


dup dap dup dap..tanggal 6 jan 2011..rezult secara rasmi nya telah terkeluar setelah terseksa zahir batin kitorg tunggu..HAHA...yeah ! seperti yang kitorg jangka, lina memang top la antara ktorg...DEKAN 2 beb...3.8 above okeh ! HAHA ..bangga tol ade membe bijak ni..ngee..
so, ari petang sabtu 8jan11, kitorg pn kuar la p MID...pilih tempat yg paling dekat la konon2 nk save..ngee...
okeh lah..aku pn xnak cite panjang2 cz aku tw ramai speces aku ( xminat membaca) HAHA..tengok jelah gambar kitorg okeh ! ngee

 aku + k.wana (shawl kelabu) + ima( tdung hitam) + hanan (pink kt belakang..ajak dia sekali cz weekend bilik aku jd tempat berkumpul..ye ke??HAHA 


                              aku jadi PHOTOGRHAPHER yg xbape nk berjaya..ngee


                                                         lina (yg ayu tuh) + her rumet


                                   aku jadi mangsa lagi terpaksa jadi photoghrpher..ngee


                                                        kami suke bergambar..hihik


                                                              she's my rumet...


                                         licin..kami xsuke membazir okeh ! HAHA


                                                                  before balik..

                                                                lagi dan lagi...

dah la..xlarat aku nk upload semua...jenuh aku nk tunggu...haha..see u later..INSYAALLAH.. =)

No comments:

Post a Comment