Wednesday, June 8, 2011

:: Selamat Pengantin Baru ::

TAHNIAH !! Congrate !! wt Nur Ayuzidar Wani setelah selamat diijabkabulkan tanggal 27mei2011 ngan pasangan pilihannya.... Ceh bangga giler aku ngan dia... Kawen muda beb ! heh ..hehe

So, aku ngan penuh semangat pn pegi la majlis wedding kak ayu nun jauh di sana. Drive punya lah jauh dari besut ke tumpat.. Kononnya nk amek buddy... Mane la tw pasni turn aku lak... Ceh perasan giler kot... Jangan arap la parent aku kasi selagi x abis stadi.. Berani potong kuku beb ! haha

Papepon aku doakan semoga kak ayu dan pasangan nya bahagia hingga ke Syurga. AMEEN ! :)
honeymo0n honeym0on gk, stadi jgn lupe yup ! hehe ;p

~ raja sehari ~ 

bersama pengantin :)

kami rasmi bilik pengantin..hehek..

kami datang dari jaoh semata2 tuk kak ayu..hihi ;p

nice pelamin

1 comment: